EN MIDDELS START PÅ UKEN

ANNONSE – I samarbeid med nakd

SKJORTEHER / SHORTSHER / BELTEHER

NYLAND25

-25% PÅ ABSOLUTT HELE NAKD

Hvor fint er ikke dette linsettet? Helt perfekt nå på sommeren, både som et sett og hver for seg. Jeg er kanskje for gammel til å si “elsk”, meeen… elsk ♥♥♥ Hvordan har ukestarten vært for deg? Personlig så våknet jeg før alarmen ringte og følte meg skikkelig uthvilt selvom jeg var en smule forkjølet. Deretter har formen bare gått nedover, og nå er jeg så trøtt at jeg helst bare vil dra rett hjem å legge meg. Det blir bare med tanken, for kjæresten kommer i kveld så sent som klokken elleve! Så her er det bare å druse nedpå en energidrikk å holde seg våken til den tid. Nå skal jeg derimot klappe sammen jobbdagen for i dag, ikke den mest effektive starten på uken – men det får gå 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg