En meget vellykket kveld!


Smykke fra Zara og ringer fra BikBok. Hadde en super kveld i går, det må jeg si! Syns det alltid er så koselig å dra på hjemmefester, en utrolig deilig forandring til fistpumping på nattklubber i Oslo. Vi var i bursdagen til Johannes, kompisen til Ragnhild. Der var det vel typ 60 mennesker eller noe, og stemningen var på topp hele kvelden! Kunne ønske det var mer av slik type fester i Oslo, iallefall nå på sommeren. Tviler jeg får plass til 60 mennesker i leiligheten min liksom. Ved mindre de liker å feste som sild i tønne. Åh, for en deilig tid dette er. Livet smiler, sommeren er her og jeg kan ikke annet enn å være takknemlig for at alt er så bra. Det er utrolig viktig å stoppe opp for å sette pris på det man har en gang i blandt. Gode venner er ingen selvfølge, og jeg er så heldig som har så mange mennesker rundt meg. 
Silje, Marie, meg, Ragnhild og Gudrun. Vi gikk fra Ragnhild til festen i går. En tur som egentlig ville tatt 20 minutter, brukte vi halvannen time på. Haha! Vi ble bare mer og mer brisne på veien, og vi fant på så sykt mye morsomt. Har så mange filmer på mobilen som jeg skal kose meg med i lang tid framover. Hahahah!
Så stoppet vi også hver femte meter for å skåle og ta bånnski. Rart vi kom i form?!  
Verdens PENESTE Ragnhild, pølserullen meg og Marie. Hahah! Lånte maxikjole av Ragnhild i går. Den er så FIN!! Har nettopp bestilt meg min egen 😀 Den finner dere HER. Ragnhild sin kjole finner dere lignende HER. Adlinks! Jeg har fått helt dilla på maxikjoler etter i går, syns det er så fint!  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg