EN MAGISK KVELD

😍😋🌟

Herregud, for en nydelig kveld vi hadde i går. Kan ikke huske sist jeg koste meg så mye, eller spiste så godt. De som har lest bloggen min en stund vet jo at jeg gikk på Sumo litt for ofte de første årene i Bergen. Det kunne være flere ganger i uken. Sushien der finner du virkelig ingen andre steder. Helt amazing! De som har spist der vet hva jeg prater om. Jeg er sååå glad for at Sumo endelig har kommet til Oslo også, midt på Solli Plass! Jeg er naturligvis stamkunde der også 😉

I går satt vi på den helt nye uteserveringen deres her i Bergen, og den har blitt så fresh! Koste oss i flere timer med både sushi og annen asiatiske varmretter, bobler i glasset og latterkramper på løpende bånd. Kan ikke huske sist jeg lo så mye på en kveld? Mer om det senere, haha. Det er noe helt magisk med disse sommerkveldene altså ♥ Håper alle har en fin helg så langt!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg