EN LITEN NYHET SOM VIRKET ENORM

ANNONSE – Affiliatelinker nelly

JAKKE – LIGNENDE HER / GENSERHER / BUKSEHER / VESKEHER / SKOHER

Hei, og gooood tirsdag! Nei faen, det er jo onsdag allerede? Ukene flyr avgårde som vanlig. Nå er vi halvveis i uken, og jeg fortsetter på jakten etter mestringsfølelse. Det må være en av de beste rusene jeg vet om. For ja, det er faktisk som en rus! I går fikk jeg en liten high da jeg skulle levere inn arbeidskrav i finansregnskap. Mest sannsynlig sykt snork for dere å lese om, men nå er dette min blogg og jeg må få skrive om hva jeg vil. Hehehe. Uansett. I går startet jeg på innleveringen, og beregnet at jeg cirka måtte bruke to-tre timer hver dag i tre dager for å få den ferdig. Oppgaven var som gresk ved første øyekast, og jeg strakk meg fort etter mobilen for å scrolle på instagram i stedet for å starte. Men, så tok jeg meg selv i nakken og bare “dette SKAL du gjennomføre Julia!!!!!”. Og, jeg gjennomførte. Ble ferdig med utregningen og regnskapet på to timer, og fikk levert inn. Ikke nok med det, tre timer senere fikk jeg svar om at oppgaven var godkjent og “bra”. BRA!!!! Ingenting å rette på, ingen feil!!! Jeg ble så glad at jeg holdt på å begynne å grine. Hahah. Snakk om små gleder i hverdagen ♥♥♥♥♥♥♥ Et lite skritt for menneskeheten, et stort skritt for Julia.

JAKKE – LIGNENDE HER / GENSERHER / BUKSEHER / VESKEHER / SKOHER

Her har dere gårsdagens antrekk! Går tydeligvis bare i all black, eller all beige om dagen. Nå sitter jeg faktisk i forelesning, eller har rettere sagt pause mellom timene. Om to minutter starter vi på igjen, så jeg må runde av! Håper alle har en fin onsdag, så snakkes vi senere i dag ♥

2 kommentarer
    1. Så hærlig! 😀 Der ser du, utrolig hva man får til om man bare “strammer seg opp” litt! 😉 Good job! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg