EN LISTE OVER DAGEN

ANNONSE – Affiliatelinker

DAGENS SAVN:

Livet før corona. Jeg bare håper, håper, hååååper at jeg husker denne “kveldende” følelsen når vi endelig er fri igjen. At man faktisk setter pris på alle valgmulighetene man har i hverdagen som man faktisk tar helt for gitt ellers. Vi er så forbanna heldig, og det hjelper ikke at man sier det om man ikke føler det. Om det gir noen mening? Haha!

DAGENS HUMØR:

Bra! Jeg føler meg veldig optimistisk om dagen, og det er deilig 😀

DAGENS PLANER:

Nå som klokken straks er 21 så har jeg ikke mange planer videre for kvelden. Jeg, mamma og samboeren hennes begynte å se på en ny serie i sta som heter Gold Digger. Den ligger på Sumo! Vil si den er helt OK så langt (har sett to episoder), så vi skal vel fortsette å se på den nå før det er leggetid.

DAGENS FUNDERINGER:

Hva, hvem, hvor… Hva skal jeg finne på når coronatiden er over, hvem skal jeg gjøre det med, hvor skal vi reise?! Jeg har drømt meg bort på Ving de siste dagene, og man kan faktisk booke reiser til flere steder med avreise neste uke? Er det legit? Kan man seriøst dra til Mallorca allerede på mandag??? Jeg føler jo ikke det er helt politisk korrekt å reise noen steder, men det er jo deilig å drømme seg vekk ♥

DAGENS GLEDE:

Vippene mine!! Jeg mer eller mindre sluttet (ufrivillig vel og merke) med vippeextensions for en måneds tid siden, og siden den gang har jeg egentlig bare gledet meg til at skjønnhetssalongene skal åpne igjen. Men, nå ser jeg det sykeste resultatet etter bruken av Komorebi vippeserumet (link her). Selvom mine naturlige vipper fremdeles er lyse, så har de blitt mange – og lange! 😀 Planen er nå å slutte med extensions for godt, og heller ta farge + vippebøy. Er litt ferdig med den over-glam-looken hele tiden. Så nå gleder jeg meg bare eeenda mer til salongene åpner igjen, slik at jeg kan se om resultatet av planene mine blir så bra som ønsker. Haha. Overfladisk-life ♥

DAGENS ANTREKK:

JAKKEHER / BUKSEHER / BOOTSHER

Husk at du fremdeles får -15% på HELE nakd.com når du bruker koden “NYLAND15” ♥ Hele antrekket mitt er derfra 😀 Koden gjelder ut i morgen!

2 kommentarer
    1. Hvis du ikke har sett a million Little things på sumo så anbefaler jeg den! Den er så varm, trist, morsom og koselig på en gang <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg