EN LISTE JEG FYLLER UT HVER KVELD

Jeg har begynt å skrive en liste på telefonen min, som jeg fyller ut hver kveld. Dagene går så fort, og jeg har sjelden en forklaring på hvorfor uken gikk den éne eller andre veien. Da kan det være lurt å ha noe å se tilbake på, som kanskje kan gi en bedre forklaring. Tenkte det kunne være gøy å dele listen min med dere?

Når sto du opp?
Har du trent?
Sunn/usunn matdag?
Har du jobbet bra?

Drukket alkohol?
Hvordan har dagens humør vært?
Nevn én ting du er takknemlig for.

Dette noterer jeg meg ned hver eneste kveld. Så langt denne uken har humøret og motivasjonen vært bra. Men, jeg merker at jeg sliter å være takknemlig. Det er enkelt å “ramse” opp de åpenbare tingene jeg er takknemlig for. Som gode vennskap, et bra forhold, friheten i jobb osv osv osv. Mens følelsene er litt nøytrale, og jeg kjenner ikke helt på den gleden av å være takknemlig – selvom jeg er i supergodt humør. Veldig vanskelig å forklare egentlig, haha. Uten denne listen hadde jeg nok ikke vært klar over det selv heller, så jeg har noe å jobbe med! Nå skal jeg slappe av med en serie før jeg sovner, vi snakkes ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg