EN LANG MORGEN

Hei og gooood lørdag! Kan ikke skryte på meg lørdagsfølelsen, men den kommer nok snikende i løpet av kvelden. Jeg har hatt en ganske lang dag allerede, haha. Våknet opp klokken halv syv, stresset meg i dusjen og kom meg ut døren. Jeg måtte nemlig innom Ingeborg for å gi tilbake minnekortet hennes, siden jeg lånte det i går. Mitt har forsvunnet. Ingen anelse over hvor det er. Typisk meg å miste sånne småting. Men men, heldigvis er ikke minnekort den dyreste tingen å miste –  sånn som mobilen min som er knust nok en gang!! Kjøpte meg iPhone 7 Plus, og har allerede knust den og fått ny to ganger siden sommerferien. Den er seriøst alt for stor til hånden min, og jeg mister den i bakken minst tre ganger om dagen. Kanskje jeg burde vurdere å gå tilbake til den mindre modellen, vi får se!

JAKKE – ELVINE HER / GENSER – FILIPPA K HER / DRESSBUKSE – NLY HER / SNEAKERS – NLY HER

Her har dere dagens antrekk, i litt dårlig kvalitet. Hehe. Mobilbilder ftw! I dag er siste dag av sykkel VM i Bergen, om noen lurte. Herre min juledag som jeg gleder meg til alle sperringene som er rundt om i byen går vekk. Vanlig hverdag igjen ♥♥♥♥♥♥

Litt senere kommer et innlegg om hvilke sko jeg satser på til høsten, om noen er interessert i det 😉 Hihi. ha en fin lørdag så lenge!

8 kommentarer

Siste innlegg