EN KONSTANT KLUMP I MAGEN

Hei alle fine! Det har vært litt sånn halvstille fra meg de siste dagene. Jeg har satt meg selv i en litt “kjip” situasjon, og hjemme i Bergen har jeg hundre ting å gjøre. Det er mange baller i luften for tiden, og i dag følte jeg vel egentlig at panikken tok over litt. Som dere vet holder jeg på å åpne butikk, samtidig som bloggen tar mye tid, det er ikke lenge til eksamen og jeg er leder i BIS Marketing på skolen. Likevel reiser jeg rundt som om jeg har all fritid i verden, noe som absolutt ikke er tilfellet. I dag når jeg våknet kjente jeg det knøt seg i magen. Det var alt for mye å gjøre før jeg reiser i morgen, for da skal jeg nemlig til Paris.

Jeg sto opp, og skrev en to do liste. Den var alt for lang. Hele listen fikk meg til å ville gå å legge meg igjen. Det gjorde jeg heldigvis ikke. Jeg startet på toppen, og har frem til nå jobben meg nedover. Tydeligvis fokuserer jeg best under press, for det eneste jeg har igjen på agendaen nå er å pakke kofferten, hente en bukse hos skredderen og levere Zara til barnevakten Linn. Jeg føler meg hundre kilo lettere, og jeg tror ikke helt dere forstår kontrastene fra i dag tidlig til nå. Jeg må bare lære meg det at ingenting fungerer om man skal stresse mer enn nødvendig. Det er greit å måtte utsette ting, helsa kommer alltid først. Akkurat nå er jeg bare glad jeg faktisk slapp å utsette ting til neste uke, men det hadde vært OK det også. Fjoh!

Jeg syns ikke synd på meg selv altså. Jeg er utrolig heldig som får oppleve alt jeg gjør, men akkurat nå er livet mitt et uendelig kaos av alt for mye bra, mikset med en hel haug av vonde ting. Jeg må bare finne en måte å takle det på. Å være glad for det positive i livet mitt, men samtidig tillate meg selv å være lei meg for alt som ikke går så bra. En rar kombinasjon.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Jeg føler også bloggen min er så utrolig kjedelig for tiden. Bare masse antrekksbilder, og alt for lite tanker og forklaringer på hva som skjer i hodet mitt for tiden. Tro meg, det er ikke direkte lite.. Ironisk nok er jo dette enda et antrekksinnlegg. I morgen reiser jeg som sagt til Paris så det blir nok ikke mindre antrekksbilder av å være der.

Hva savner du på denne bloggen? Jeg føler selv jeg har mistet litt av det grunnleggende innholdet jeg ønsker å ha her inne. Jeg har rett og slett bare hatt for dårlig tid til å sette meg ned å faktisk tenke, reflektere og sette ord på hva jeg føler for tiden. Jeg flyr bare rundt på en rar sky, som verken er perfekt eller bra – faktisk er jeg ganske stressa og går konstant rundt med en klump i magen for tiden. Men, det er jo noe som forhåpentligvis går over etterhvert. Kom derfor gjerne med innspill, jeg trenger å høre litt fra dere nå ♥

2 kommentarer
    1. Tanker/ meninger, kanskje mer om studie og den delen av hverdagen din? Og hurtigskriving! Bare helt ærlig rett fra levra

    2. Synes du er kjempeflink, jeg! Veldig spent på å høre mer om prosessen rundt oppstarten av butikken 😀 Bare naturlig at du ikke har like mye tid/overskudd til bloggen i en sånn periode. Hva skal du i Paris? God tur, fine. Kos deg <3 Brikkene har en tendens til å falle på plass til slutt!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg