FOR EN JÆVLA BRA DAG

Hva skjeeeer med høyre hånden min på bildet over? Ser ut som jeg har fått en svulst! Ikke at noen hadde merket det om jeg ikke poengterte det, så versågod :)))

Jeeeeeg er sååå glaaad i dag, som dere sikkert har fått med dere. Humøret mitt er på topp, og jeg har hatt sommerfugler i magen siden jeg sto opp i dag tidlig. Det er så rart, for jeg har jo egentlig ingen spesiell grunn til det. Forelska i livet, si. Jeg, som mange andre har en million grunner til å bekymre meg eller være stressa – men jeg liker ikke å fokusere negativ energi på ting jeg ikke kan gjøre noe med. Derfor blir tankene mine automatisk rettet mot alt det fine jeg har i livet. Som vennene mine, som kommer til meg i kveld. Jeg skal mekke min berømte viltgryte. Ikke at den er sååå berømt, men Janne elsker den iallfall. Håper resten av gjengen gjør det også!

Straks skal jeg labbe meg fra kontoret, dra på butikken å handle inn det jeg mangler før jeg suser hjem for å starte på maten. Jeg kan godt komme med oppskrift i morgen om dere er keen? Lover at den er en suksess 😉

JAKKEHER / GENSERHER / DRESSBUKSE –  HER / SMYKKE – ByBiehl / BOOTS – TIGER OF SWEDEN / SUNNIES – FAALK STUDIOS HER

Her har dere dagens antrekk! Jeg er tilbake til min egentlig stil. All black… I dag fikk jeg forresten den store nellypakken jeg bestilte, gleder meg til å vise frem alt det fine som kom 😀

6 kommentarer
    1. Elsker antrekket! 🙂 Så godt å høre at du er forelsket i livet og fokuserer på det positive fremfor det negative i livet ditt! Man kommer langt med slike tanker! 🙂 Ha en fin helg!

    2. 8(!!) bilder av dagens antrekk i samme innlegg. kunne kanskje redusert det ned til 2-3? blir mye scrolling 🙁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg