EN JA-DAG

Det hadde blitt en veldig lang liste om jeg skulle ramset opp alle ideene jeg har fått fra diverse tv-serier over årene. Jeg skal derfor bare nevne én ting jeg snappet opp fra serien Grace and Frankie. Den ligger på netflix og er hysterisk morsom! En veldig lett serie man kan titte på i ny og ne, noe som passer meg utmerket da jeg har en tendens til å låse meg inne i to dager for å se ferdig alle sesongene om jeg blir avhengig.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Men nok om meg og mine guilty pleasures, la meg komme til poenget. Det er ingen hemmelighet at man ofte trenger å si “ja” til litt mer. Mange av oss er litt smålate og finner på unnskyldninger til å droppe å gjøre både det ene og det andre. Personlig er jeg et veldig ja-menneske, men man kan alltid være flinkere til å si ja! Derfor har jeg tenkt til å ta meg en dag/kveld der jeg skal si ´ja´ til alt jeg blir spurt om, uansett hvem som spør. Planen er jo selvfølgelig å ha det så gøy som Grace og Frankie hadde det i den episoden, men det får tiden vise.

Noen som vil bli med? Jeg kan jo gjøre en blogg-greie ut av det, og ta bilder av alt jeg sier ja til. Så kan vi dele erfaringer etter dagen er omme! Det syns jeg høres fantastisk morsomt ut 😀 Tror det kan være lurt å få med seg en venninne, for da må dere si ja til alt dere spør hverandre om, hihi. Såklart sier man ikke ja om noen spør deg om du vil ta heroin, eller om en gammel gris på byen spør om du vil pule. Der går iallefall grensa for meg, men ellers skal jeg gå inn i denne dagen med et så åpent sinn som mulig. Om noen vil se episoden der jeg fikk denne fantastiske ideen fra, kan dere gjøre det her.

4 kommentarer
    1. Det hørtes gøy ut : D
      Må sette en grense ja, på hva man skal si ja til, haha!
      Tenker du at du skal si hvilken dag som er din “ja-dag”? Eller ha en dag ingen vet om?
      Kan kanskje bli veldig mye hvis du forteller at det skal være nesten lørdag, og så vet alle vennene dine om det og bloggleserene! Du kan i allefall sikkert regne med å få sykt mye spørsmål fra blogglesere både på bloggen og på gaten :b

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg