EN INDRE KAMP

I dag har alt jeg har gjort vært med bismak. Hodet sier jobb, kroppen sier søvn. Hodet sier skru av netflix og vask klær, kroppen sier én episode til. Jeg har hatt en indre kamp i hele dag om å gjøre alt jeg . Men av og til folkens, da vil man bare gjøre det man vil. Om to dager reiser jeg til Marokko, så det blir vel nok tid til å gjøre ting jeg vil der nede. Frem til da får jeg prøve å skru av feriemodus så godt det lar seg gjøre, og være innstilt på at hverdagen varer litt til.

Nå skal jeg komme meg ut av pysjen og inn i noe mer fancy. I kveld er jeg invitert til Linn for en liten fest. Selv om tanken var å ikke dra ut før ferien er dette faktisk den eneste muligheten jeg har til å se venninnene mine før jeg drar, så da ble det sånn!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

7 kommentarer

Siste innlegg