EN HERLIG LITEN SAK

For et par uker siden fikk jeg denne lille snerte saken i posten. Som mange kanskje vet er jeg stor fan av å ligge å se på serier til jeg sovner. Det eneste negative er at jeg tror ikke det er så sunt for macen å gå hele natten i sengen. Da blir det fort mye støv i viften!

Jeg er overhodet ingen tek-geek, og er en veldig enkel forbruker. Det jeg forventet og krevde av mitt nye nettbrett fra Asus var at det var brukervennlig, det var kjapt og at det skulle være problemfritt å surfe på. Det er ofte slitsomt å dra med seg macen overalt, spesielt om du allerede har mye i vesken. Det er da så tungt å bære på! En annen ting var da naturligvis at nettbrettet Asus ZenPad S 8.0 skulle klare mange av jobboppgavene mine som ellers ville blitt gjort på macen. Skrive notater, svar på mail, poste ting på sosiale medier osv.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ahh, er den ikke fin? Passer midt inn i interiøret mitt også, wii ♥♥♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

De fleste av snappene mine den siste tiden har blitt tatt med denne!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Her ser dere appene jeg bruker mest! Instagram, facebook, snapchat, spotify og naturligvis netflix til sengetid 🙂

For å lese mer om Asus og se hvilke andre nettbrett de har kan du klikke deg inn HER. For å lese mer om mitt lekre nettbrett Asus klikk HER.

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg