EN HEMMELIGHET

SOME SNAPSHOTS FROM LAST NIGHT

Jeg hadde på meg body fra Zara og bukse HER. Husk at du får -20% avslag på Nelly med koden “julia20” ♥

Skal jeg si dere en hemmelighet? Om jeg har vært dårlig å blogge en uke er det fordi jeg har vært mye ute på byen. Mange tror kanskje blogging er verdens letteste jobb og kan gjøres uansett om man er hangover, har feber eller den slags. Men ikke meg ass. Jeg klarer ikke å gjøre noe som helst bloggarbeid dagen etter en fuktig kveld. Jeg har fått en slags sperre de siste årene tydeligvis, for jeg sitter jo å blogger nå etter en gøy kveld i går – og det er jo ikke vanskelig. Bare litt. Så da vet dere det, heheh.

I går var gøy! Helt til jeg trodde jeg mistet mobilen min, ble grinete og gikk hjem. Oppdaget på veien at mobilen lå i en “hemmelig” lomme i vesken da, vel og merke. Så da ble jeg glad igjen. Panikken av å ikke ha mobil er faktisk helt krise. Heldigvis ble den kortvarig!

Nå sitter jeg i morgenkåpe på kjøkkenet, og skal straks freshe meg opp litt. Det er sol i Bergen, og jeg tenkte å ta meg en tur til byen for å nyte litt. En kaffe i solen med vennaaaa er det ingenting som slår på en dag som denne! Kanskje et glass vin også? Æsj nei, er for dårlig til det etter i går. Vi får se. Mye random babling her nå, så tror jeg runder av. Ha en fin lørdag ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg