EN HELT PERFEKT HELG

ANNONSE – Affiliatelinker til nelly

Heiiii og god søndag! For en ufattelig deilig helg det har vært ♥ Har bare slappet av, vært ute i solen, spist skikkelig deilig mat og sett på serier i sengen på kveldstid. Nå skulle jeg egentlig ha vært i Spania, og i går fikk vi virkelig en forsmak på hvor mye det hjelper på humøret å ha sol. Ikke at man kan sammenligne 5 plussgrader med varmen på Costa del Sol, men her må man bare ta det man får enn så lenge.

Ellers vil jeg bare minne dere på at det fremdeles er salg på HELE Nelly, og under finner dere mine siste antrekk + favoritter fra salget. Happy shopping!

JOGGESETTHER

LOUNGE SETHER

DRESSJAKKEHER / DRESSBUKSEHER

GENSERHER

BLUSEHER / SKINNBUKSEHER

KJOLEHER

HER / HER / HER / HER
HER / HER / HER / HER

HER / HER / HER / HER
HER / HER / HER / HER

-20% PÅ ALT FRA BY MALENE BIRGER HER ♥

 

2 kommentarer
    1. Kan jeg spørre om hvorfor du reklamerer for dette, men selger det rimelig fort etter du har reklamert for det, på Tise? Fremstår ikke troverdig. Håper du godkjenner kommentaren. Jeg lurer virkelig på det. Hva er poenget? Om du ikke vil ha det, kan du like godt gi det bort til noen som trenger det, i stedet for å selge det hvert fall. Og det du skriver om hvor fin de og de plaggene er, virker jo ikke reelt, når du selger det så fort etter. Så et innlegg der du skrøt og var så fornøyd med en Malene Birger reisebag/koffert, litt etter var den på salg på Tise. Er dette greit tenker du? Hvorfor?

      Konstruktiv kritikk som jeg håper du kan svare på. Kanskje fins det en legitim grunn, som jeg ikke kommer på. Da ønsker jeg gjerne å bli opplyst. Og slik jeg har forstått det, er det mange influencere, ikke bare deg. Skjønner dere vil selge ting dere har hatt og brukt en stund, men ting som NETTOPP har vært på bloggen og skrevet så mange lovord om og som dere tjener penger på å reklamere for, det synes jeg er uærlig drift. Hvordan stiller sponsorene seg til dette egentlig? Det gjør jo at reklamen dere gir, ikke fremstår valid. Det er igjen uheldig for dem.

      Mvh
      Christina

      1. Hei Christina!

        Har absolutt ikke noe godt svar til deg her, noen ganger har jeg opplevd å ha dobbelt opp og da beholder jeg én selv og selger den andre. Andre ganger så er det faktisk bare én gang jeg “trenger” plaggene som innhold til sosiale medier, og velger heller å bytte ut oftere for eksempel via Tise. Det er vanskelig å alltid ha nye looks på bloggen, og jeg har funnet en måte som fungerer fint for meg. Kan ikke snakke for andre! 🙂 Jeg beholder stort sett det meste, da spesielt baseplagg. Andre ting som for eksempel plagg som er mer kult “her og nå” rullerer jeg oftere på. Dette er jo jobben min og jeg vil helst prøve å ha variasjon, men jeg forstår selvfølgelig at det kan virkelig merkelig fra utsiden.

        Håper jeg svarte greit nok for meg, og spør gjerne om det er noe mer du lurer på. Klem!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg