EN HELT ANNERLEDES OG FANTASTISK HELG

ANNONSE – Affiliatelinker

JAKKEHER / BUKSEHER / BOOTSHER

Hei og god mandag! ♥ Da er jeg tilbake fra denne lille ferien, og det har vært så deilig med noen dager fri. Nå klør det bokstavelig talt i fingrene etter å komme i gang med jobben igjen, og det er så deilig å kjenne på en sånn motivasjon og glede ovenfor bloggen ♥

Siden sist har jeg bl.annet vært i Sverige! Da kjæresten fylte 45 år ville jeg gi en annerledes gave. Jeg syns generelt det er kjedelig å gi bort typ klær, parfyme osv til de man er ekstra glad i, og foretrekker å gi personlige gaver. Helst opplevelser! Derfor bestilte jeg Hummerfiskeweekend i Grebbestad til han som inkluderte overnatting på Tanum Spa (fantastisk hotell!), skalldyrsbuffet med hummer (fy søren så digg det var!!), Hummerfiske og enda litt til.

Startet fredagskvelden med denne deilige hummeren. Så godt å spise helt naturell med en dæsj sitron over. Vann i munnen!

Elsker denne blusen! Du finner den her ♥

JAKKEHER / BUKSEHER / BOOTSHER

Klar for hummerfiske på lørdagsmorgen. Visste ikke heeelt hva vi hadde i vente, og enda mindre hva jeg skulle ha på meg. Heldigvis er denne jakken så varm at det gikk helt fint på sjøen.

Dagens kaptein! Han var SÅ utrolig hyggelig, og har jobbet som fisker hele livet.

Dagens første hummerfangst! Mmmm.

Den svenske skjærgården er virkelig helt fantastisk! ♥

JAKKEHER / BUKSEHER / BOOTSHER

Etter hummerfisken spiste vi fiskesuppe. Deilig å få i seg noe varmt etter noen iskalde timer på sjøen.

Tilbake i Oslo! Leide bil via Sunndal Bil. De svarte superfort og hadde helt sjukt gode priser i forhold til mange utleieselskaper i Oslo. Anbefales virkelig både på service og pris!

I dag har jeg bare kjørt typen til flyplassen og levert tilbake leiebilen. Timene flyr! Nå skal jeg jobbe i et par timer, før jeg skal ut å spise med noen venninner i kveld. I morgen er det tilbake til Bergen, så her må hvert sekund utnyttes med mine beste venner ♥

4 kommentarer
    1. Kan du fortelle hvordan du og kjæresten møttes og historien om hvordan dere ble et par?😊 Hadde dine/hans foreldre problemer med aldersforskjellen f.eks? Eller kanskje dere også tenkte på det? Hvis du allerede har skrevet det hadde jeg satt pris på en link til innlegget 🙈 hehe, elsker kjærlighetshistorier!

      1. Hei! Tror faktisk ikke jeg har skrevet så mye om det, men jeg kan gjeeerne lage et innlegg. Tusen takk for godt tips! <3 Elsker kjærlighetshistorier selv 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg