FOR EN HELG DETTE BLIR!

Hei og GOD FREDAG ♥ Dette her kommer til å bli en fantastisk helg. Jeg bare vet det. Om noen få minutter får jeg besøk av Andrea som skal være her hele helgen. Ååååh, skikkelig kosehelg! Hadde det så sykt gøy sist gang hun var i Bergen, så det blir nok like bra (om ikke bedre) denne gangen 😀 Solen skinner også. Det har faktisk omtrent ikke regnet siden jeg kom tilbake til Bergen. Helt sykt. Humøret blir så mye bedre om været er bra. Jeg er så tiltaksløs når det regner, og orker ikke finne på mange utendørsaktiviteter. Det finnes faktisk dårlig vær, spesielt for en som meg som ikke eier riktige klær. Hehe. Nok babling, nå skal jeg hoppe i treningsklærene! Vi skal på Fløyen i finværet. Perfekt start på helgen.

GENSER – AMERICAN VINTAGE HER / BUKSE – DR.DENIM HER / TØFLER – SHEPHERD HER / BELTE – PIECES HER

Her er forresten dagens antrekk! HVOR fin er ikke genseren? Kommer nok til å bo i den fremover. Og tøflene!!

5 kommentarer
      1. Vi bruker å dra på Villa Blanca, Kava, Vaskeriet, Magda og Parken som regel! Ellers litt forskjellige barer her og der 🙂

      1. Tusen takk 😀 Det er fra ByBiehl! Det er så langt som du ser på bildet, haha. Usikker på cm 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg