EN GUILTY PLEASURE

(inneholder annonselenker)

En ting du kanskje ikke visste om meg, er at jeg har fått den største girl crushen på Taylor Swift. Før syns jeg hun var en irriterende artist med sanger som virkelig ikke traff meg, mens nå er jeg hennes største fan! Nesten iallefall. De nyeste sangene hennes går på repeat hele dagen, og nå drømmer jeg bare om å dra på konsert med henne.. Haha! Alle har vel sett Bad Blood musikkvideoen? SÅ kul!

Nei, nok kjedelig prat fra meg. Under er gårsdagens antrekk fra vår lille tur i Bogstadveien. Det var så fint vær, men mens vi spiste middag på Lille Asia startet plutselig regnet å sprute. Ikke hadde vi med paraply, men heldigvis fikk vi kjøpt en knallgrønn en fra Kiwi. Mye bedre enn ingenting 😀

IMG_6202-3

IMG_6103-2IMG_6137-2IMG_6188-2IMG_6243-2IMG_6112-2TeeBrandy Melville / BukserBikBok / SkoBirkenstock her (adlink)

9 kommentarer
    1. Apropo værsnakk du nevnte i tidligere innlegg, haha! Ønsker deg en fin dag videre 🙂 (kanskje været blir bedre?)

    2. Elsker buksene dine. Kjøpt de på Bik Bok i Oslo? Hvilken Bik Bok? 😀 Ikke sett dem før – men MÅ ha de!

    3. ELSKER Taylor Swift, hennes største fan! Var på konserten hennes i helgen i London. Tårene sprutet og jeg slet med pusten, haha. Aldri vært lykkeligere!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg