EN GLEDENS DAG

ANNONSE – Affiliatelinker

God morgen! I dag er en gledens dag. Sesong 9 av RHWO Beverly Hills har kommet, og jeg kunne selvfølgelig ikke starte på dagens gjøremål før jeg hadde sett den første episoden. De er så fab ♥♥♥

Ellers må jeg bare kommentere været i Oslo i dag. Er det vår? Hvorfor blåser det ikke sur snø i trynet på meg? Kan man komme ut av vinterdvalen nå? Mange spørsmål å ta stilling til i dag.

GENSERHER / BUKSEHER / HEELSHER

Gårsdagens antrekk! Var invitert på frokost sammen med Joico, og fikk med meg noen deilige produkter hjem. Planen min er å spare ut minst ti cm hår til sommeren. Er så drittlei lengden jeg har nå, og vil ha laaaaaaaangt hår som ser amazing ut på beachen. Har et bilde i hode av hvordan det skal se ut, så nå er det bare å knaske hårvitaminer og kure tuppene til den store gullmedalje.

Nå skal jeg ut å nyte finværet! Senere skal jeg på After Work drinks hos Polhem, møte June og Glenn for å planlegge podcast før det blir hjem for å jobbe. Vi snakkes 😀

5 kommentarer
    1. Utrolig fin hårfarge:) Hvilken frisør går du til? Vet du om en flink frisør i Bergen som kan balayage eller striper?

      1. Tusen takk! 😀 Jeg har gått til Karoline på Digg hair i årevis, hun er BEST i Bergen på både blondt hår og balayage! Anbefales <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg