EN GLADNYHET

Da jeg våknet i dag tidlig ble jeg møtt til synet av skyfri himmel og sol over Bergen. Jeg åpnet umiddelbart verandadøren for å slippe inn litt frisk morgenluft. Det tok meg to sekunder før jeg smelte den igjen, siden det var iskaldt ute. Høst, du er hjertelig velkommen! Som jeg har skrevet tidligere er jeg lei av sommeren, og den eneste grunnen til det er fordi jeg er lei sommerklærne mine. Jeg vil gå i tykke gensere, store jakker og lag på lag. Ellers liker jeg naturligvis sol og varme best, men i dette tilfellet trumfer høstmoten min trang for temperaturer over 20 grader 😉

 

    

JAKKEHER

Som jeg skrev for noen dager siden måtte jeg bestille jakken over i flere farger, og jeg kunne ikke vært mer fornøyd. Hvor fin er ikke denne falske pelsen? Jeg elsker den!! Måtte bruke den med en eneste gang da den kom på døren. Den er også skikkelig varm, mye varmere enn jeg hadde sett for meg faktisk.

En stoooor gladnyhet!! Nå får du -30% avslag på ALLE NLY Brands med koden “fashionnight”. Den gjelder KUN i dag og i morgen! Du finner utvalget HER ♥

Nå skal jeg til Stockholm, mer om det senere! Ha en fiiiiin daaaag ♥

16 kommentarer

Siste innlegg