EN FORFERDELIG DAG

Åh, mandag var virkelig ingen god dag. Zara har vært hos Glenn og Julian siden påske, fordi jeg ikke har mulighet til å ha henne per dags dato. Jeg vet at hun er i de aller beste hender, og er utrolig takknemlig for så gode og lojale venner som stiller opp når jeg trenger det ♥ Akkurat nå er jeg i Bergen, og på mandag ringte Glenn for å fortelle at Zara ikke var helt i form. Hun var slapp, skalv og hylte da de prøvde å ta av henne båndet. Da de ringte veterinæren fikk de beskjed om å komme så fort som mulig, og med en slik advarsel satt det i gang en hel haug av følelser for meg som satt maktesløs i Bergen. Tenk om noe skulle skjedd Zara? Tenk om hun ble borte for alltid? Den lille bebien som har vært min beste venn i over åtte år. At jeg ikke er der når hun har det vondt er så hjerteskjærende at jeg neste begynner å gråte bare av å tenke på det.

Heldigvis gikk turen til dyrlegen fint, og hun er på bedringens vei. Ingen vet nøyaktig hva som var galt, men jeg håper at det ikke er noe noen av oss må oppleve igjen. Det er så mange som er så ufattelig glad i Zara, og hun er virkelig verdens beste hund. Selv om hun ikke bor hos meg akkurat nå, er det ingen tvil om at jeg vil ha henne tilbake. Det merkes ekstremt godt i situasjoner som denne. Heldigvis vet jeg at hun er i de beste hender, og jeg tror helt ærlig hun har det bedre hos Julian og Glenn enn hun noen gang har hatt det tidligere ♥ Verdens beste gutter og fedre for den lille jenta!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg