EN FLAU BEKJENNELSE

ANNONSE – Affiliatelinker til nelly

SKJORTEHER / BUKSEHER / BELTEHER / SKOHER

Goooood onsdag! Beklager ingen oppdatering i går, men jeg var dessverre sengeliggende nesten hele dagen. Vil dere vite grunnen? Den er faktisk så ufattelig teit at jeg skammer meg over å skrive det… Men. På mandag var det en liten feiring. Som noen kanskje så på storyene mine så lagde jeg forrett (kamskjell og kongekrabbemousse med hvitvinssaus) og hovedrett (ytrefilet av reinsdyr med pastinakkpure og soppsaus med blåmuggost) – kan legge ut oppskrift her senere i dag om ønskelig?

Uansett. Til dette festmåltid delte vi en flaske bobler og en flaske rødvin. Og i går dere, jeg var SÅ fyllesyk. Skulle trodd jeg hadde vært på tidenes raveparty! Hjelpe meg altså. Derfor var dagen i går svært lite produktivt, og jeg måtte veksle mellom å se på SATC eller å ligge på et mørkt rom med øynene igjen pga hodepine. Super start på uken:)))) Men, det var en fantastisk kveld så man kan jo si at det var verdt det ♥

VESKEHER

I dag føler jeg meg derimot mye bedre, og sitter nå å er fit for fight på kontoret til I. Har selvfølgelig med meg min faste veskepartner som jeg seriøst bruker til alt. Både jobb, reise og trening! Det beste er at vesken kun koster 279kr ♥ Ha en strålende onsdag, så snakkes vi senere med oppskriftene!

4 kommentarer
    1. Haha, du er ikke alene om å ha lav toleranse for tiden! Vil kjempegjerne ha oppskrift! Tenkte egentlig å prøve viltgryten din i morgen, men dette hørtes jo også veeldig fristende ut..

      1. Haha godt vi er flere!! Er faktisk helt krise, tok meg to dager før jeg ble helt fin igjen liksom… Oppskrift er på vei! <3 Både denne og viltgryten er kjempegodt 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg