EN FERIEDAG

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

I går var det stille her, jeg tok meg en feriedag etter ferien. Som blogger har man aldri ordentlig ferie, og det er noe du kanskje har forstått etter at de fleste av bloggerne (inkludert meg) har påpekt det. Men, gjør det noe da? Bloggen min er min aller største hobby, og noe av det gøyeste jeg vet når jeg er på reise er å ta bilder, for å dele det med den store verden. Ja, det blir jo sett på som “jobb” siden jeg lever av å blogge – men noen hard jobb er det absolutt ikke. Jeg elsker det jeg driver med, så fra min side blir det for dumt å klage på at jeg ikke har fem uker ferie i året som de fleste andre. Til min fordel har jeg et eget firma og en jobb jeg elsker mer enn alt, noe dessverre ikke alle kan si.

Nå snakket jeg meg litt bort fra tema, for poenget var vel egentlig at i går tok jeg meg en fridag fra alt som bloggen medfører. Mail, ta bilder, svare på spørsmål eller organisere noen ting. Det var deilig. En myk start på denne uken tilbake i Bergen, og regnet som befinner seg her. I dag er jeg derimot tilbake med full gnist, og i dag skjer det også mye spennende. Jeg tar med meg kamera, så håper jeg den gode bloggeren i meg husker å ta litt bilder. Haha!


English: I took a vacation day after the holiday yesterday. As a blogger I never have properly vacation, and it’s something you might have understood by most of the bloggers (including me). But does it matter? My blog is my biggest hobby, and I love to take pictures and share it with all of you when I’m traveling. Yes, it will be the seen as “work” since I blogg for a living – but its definitely not hard work. I love what I do, so from my point of view its nothing to complaint about.  To my advantage, I have my own company and a job I love more than anything, something unfortunately not everyone can say.

Now I talked myself a little bit of topic, the point that yesterday I took a day off from everything that blog entails. Mail, taking pictures, answer questions or organize some things. It was delicious. A soft start on this week back in Bergen, and the rain which is located here. Today I will however return with full spark, and today there is also a lot of exciting things going on. Ill bring my camera, so I hope the good blogger in me remember taking some pictures. Haha!

20 kommentarer

Siste innlegg