EN FEIT, STYGG OG GRUSOM DAG

I dag har jeg en dag der jeg føler meg stygg, feit og generelt ganske grusom. Jeg har fått mensen for første gang på flere måneder, noe som kanskje er grunnen. Egentlig ble jeg jo superlykkelig, for jeg har i en måneds tid nå vært livredd for om at jeg skulle vært gravid og har tatt uendelig med tester. Et barn nå hadde vært helt uaktuelt, og jeg så for meg aborten å gruet meg noe helt sinnssykt. Men, krise avverget! To much information? Nå skal det sies at jeg går på p-piller, og ser ikke på abort som prevensjonsmiddel bare så det er klinkende klart.

Så ja, nå sitter jeg ved kjøkkenbordet å føler meg som sagt helt grusom. Har sminket meg litt ekstra i dag i håp om å snu det, men den gang ei. Det resulterte i et skjoldete ansikt og litt for mye rouge. I kveld skal jeg feire bursdagen min på forskudd sammen med kjæresten min, så jeg får gi sminken et nytt forsøk før kvelden. Hvis ikke så får han bare ta meg som jeg er 😉 (ikke koffert ment)

Og ja! Disse bildene er åpenbart ikke fra i dag til de som lurte.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg