EN FANTASTISK UKE

ANNONSE – Affiliate til Nelly

Hei og gooood søndag! ♥ Jeg har virkelig kost meg den siste uken. Kjæresten og barna kom til Oslo på besøk og var her et par dager før vi suste avgårde til Sverige. Jeg har sagt det før, og sier det igjen. Det er nesten ikke vits å bruke penger på å reise til sydligere strøk på sommeren. Spesielt ikke om været er så fint som her! Både Norge og Sverige har så mange nydelige steder, virkelig. For første gang har jeg også vært på Koster utenfor strømstad, som var helt fantastisk. Neste år har jeg lyst til å leie et hus å bare bli der i mange uker! Et sted jeg virkelig kan se for meg å få ordentlig peace of mind.

Etter vi kom hjem fra Sverige var det enda et par dager med besøk og kos her i Oslo. Vi har bare kost oss rundt i byen, dratt ut på Langøyen å badet, slappet av i leiligheten og nytt tiden. På fredag reiste både typen og barna tilbake til Bergen, noe som selvfølgelig var veldig trist. Får sitte igjen med de gode minnene ♥

LEO-SETT HER

Lille bebisen min Zara var selvfølgelig med på ferien ♥ Hun fylte faktisk ni år forrige uke, tenk på det! Hun reiste også tilbake til Bergen sammen med de andre.

TOPP HER / BIKINITRUSE HER

STRANDVESKE HER 

 

Deilige dager i Sverige! Det blåste sånn den ene dagen at vi måtte pakke Zara inn i en t-skjorte. Haha. Hun hater nemlig sterk vind av en eller annen grunn. Men sol, det elsker hun som dere kanskje kan se.

I morgen reiser jeg hjem til Molde for å være med på jazzfestivalen, noe som forhåpentligvis blir supergøy! Deretter kjører jeg og June fra Molde til Bergen for å besøke kjærestene våre. Tenk at hun også har funnet seg en bergenser 😉 Forhåpentligvis kan vi alle bo der en vakker dag, haha.

Nå skal jeg hoppe i bikinien på nytt å dra på Hovedøya sammen med Eline og Jonas. Må bare nyte sommeren mens man kan!

5 kommentarer
    1. Hei goding! ❤️ Så hærlig å se at du har kost deg! Er skikkelig godt med noen annerledes, rolige dager der man føler seg zen…! Kos deg videre vakre! Digger deg og bloggen din! Stor klem! ❤️

      1. Jaaaa det var helt fantastisk! Håper sommeren din også er nydelig <3 Tusen takk for fine ord, det setter jeg stå stor pris på! Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg