EN FANTASTISK TRADISJON

ÅÅÅÅ FOR EN KOSELIG DAG!! Jeg kommer ikke over hvor mye jeg bare har…kost meg? Klokken to kom Linn (hun jeg var i Dubai med til de som husker) å hentet meg hjemme. Usminket i joggis dro vi for å handle inn til en digg lunsj mens vi spratt proseccoflasken. Helt fram til nå har vi bare spist, ledd, drukket og catchet up siden vi så hverandre sist. Nå er leiligheten hennes full av venner jeg har hatt siden videregående, og vi er klar for årets vennejulebord! Hele 27 stykker er vi. Sykt å tenke på at vi fremdeles har en sånn tradisjon der så mange samles for julebord hvert år. Vi bor jo alle på forskjellige kanter av landet, eller rettere sagt verden. Både Budapest, New York, Bergen, Oslo – you name it. Det hadde naturligvis ikke vært mulig uten Marion, som alltid organiserer slik at alle kan samles. Nok babling, nå må jeg være sosial med folkene!

Under er et blinkskudd fra julebordet i fjor. Aner jeg er godt ned i flaska der..

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg