ET FANTASTISK SAMHOLD

God morgen 😀 Formen er fantastisk fin i dag, og det er absolutt ikke en selvfølge! I går var vi som sagt på sommerfest med United Bloggers, og det var virkelig en fin avslutning på vårt første halvår på bloggplattformen. Jeg er så utrolig glad for at jeg valgte å signere med United Bloggers, for det fellesskapet vi bloggere og ansatte har er helt utrolig. Føler virkelig vi er en stor familie der alle tar vare på hverandre. Senere på kvelden dro vi videre på Monkey Bar der Lene hadde booket bord. Der fikk vi streng beskjed om å lage god stemning å danse på bordet omtrent, og da klager ikke vi iallefall! 😀 Dessverre holdt ikke stemmen min hele kvelden og jeg måtte hoppe i en taxi rundt halv to.

Bildene under er tatt fra bloggen til Glenn, siden jeg er hakket for lat til å legge inn bildene selv 😀 Sjekk ut bloggen hans for fler bilder fra kvelden!

213

3 kommentarer
    1. Hvor er den blå- og hvit-stripede genseren du hadde på deg på bildet i “burger-innlegget” til Glenn fra? Ser jo ikke så mye av den, men den så veldig fin ut likevel!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg