En fantastisk pinsehelg!

  God kveld! De fleste av dere har vel vært ute å kost dere i solen hele pinsehelgen? Det har iallefall jeg! I dag var det nesten litt godt at det var overskyet, for da kunne jeg se på tvserier fra sengekanten hele dagen – noe jeg også har gjort. I går var vi på en aldri så liten søndags-tur-ut-på-byen, og herregud som vi koste oss! Først satt vi hos Pia og Isabell, før vi dro ned videre for party all night long. På søndager er alkoholen på byen laaatterlig billig, og det tilbudet benyttet vi oss mildt sagt av, for å si det sånn..
Haha, sjekk alle drinkene vi drakk!! Fra i morgen av er jeg nok back on track på bloggfronten. Disse dagene har jeg virkelig bare storkost meg, og livet virkelig gliser om dagen!  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg