EN FANTASTISK NYHET!

WÆÆ  jeg er så glad, stolt og fornøyd akkurat nå! Det siste året har jeg vært markedsansvarlig i BIS marketing, noe som både har vært gøy og ufattelig lærerikt. Nå er jo skoleåret snart over og det skulle settes et nytt styre, så da tenkte jeg det kunne være gøy å søke som leder. Dere kan jo kanskje gjette hvem som ble det? MEG! 😀 Dette er så utrolig kult, tenk at jeg er leder liksom? Jeg har jo som mål om å bli sjef i karrieren min, så dette er virkelig et skritt i riktig retning. Jeg anbefaler virkelig alle som går på BI om å engasjere seg på skolen, uansett om du går økonomi, eiendomsmegling eller markedsføring. Det ser knallbra ut på cv´en, men det beste av alt syns jeg faktisk er at det er så utrolig gøy. Har blitt kjent med så mange mennesker mitt første år på skolen, mye takket være BIS marketing. Om du skal søke markedsføring, PR eller internasjonal markedsføring på BI Bergen, eller går det fra før anbefaler jeg deg å søke til høsten! Da skal alle markeds og arrangementansvarlige velges.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Her er meg på møte med min “gamle” leder Eirin tidligere i dag, der hun setter meg litt inn i mine nye oppgaver som leder.

5 kommentarer
    1. Så kult!! Frivillige verv er virkelig cv-diamanter, og jeg fatter ikke at ikke flere velger å benytte seg av den muligheten! Gratulerer så mye 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg