EN FANTASTISK KVELD

Etter en helg som dette er det kanskje ikke rart man ligger syk på sofaen denne mandags-morgenen. Haha, jeg må le av hele situasjonen i går. Først våknet jeg rett før “toget” skulle gå, med en hangover fra helvete og en hals like tørr som sahara. Jeg glemte igjen all sminken min på hotellet, og det kom jeg ikke på før etter jeg fikk den grusome beskjeden om at vi måtte ta buss kontra tog. Til Bergen tok det SYV timer, og de første fem satt jeg der uten vann, mat eller paracet. Jeg satt å grein som en liten dritunge og var helt fra meg. Jeg ringte Kristoffer flere ganger og ble sint for alt fra at han ikke hadde kjøpt biff til middag og at han ikke plukket opp trusen sin fra gulvet en gang i november. Hello emotional wreck?! Nå har jeg kommet til meg selv og ler bare av hele greia. På lørdag hadde vi en forferdelig fantastisk (!!) kveld på Vestlia Resort. Herregud som jeg koste meg fra ende til annen. Dere har nok sett bilder og lest mye om opplegget på andre blogger, men her kommer et lite bildedryss fra meg ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg