EN ENSOM PÅSKE

*I midten av en setning*

Det er mange år siden jeg har hatt en påske som denne, midt i hovedstaden. Som regel reiser jeg hjem til Molde, men jeg syns ikke det regnes som “bypåske” siden byen er så liten? Før jeg reiste til Oslo satt jeg egentlig med en liten klump i magen. Så for meg at det kom til å bli en ganske ensom påske. De fleste jeg kjenner flykter jo byen denne uken. Enten det er til fjellet eller hjem til familiene sine. Likevel har jeg ikke hatt en eneste dag uten planer siden jeg kom hit. Både Glenn og samboeren Julian er her hele uken, i går møtte jeg Andrea på dagen og Marie på kvelden, i morgen kommer Andreas tilbake – og ja. Trenger kanskje ikke ramse opp alle vennene som er her, som dere kanskje ikke vet hvem er uansett. Poenget er bare at det har vært en fin påske så langt. Virkelig. Nå skal jeg møte noen venner på Sørenga, siden det er helt sjukt vær! Litt kaldt, og jeg har fremdeles feber – men jeg nekter å ligge inne på dager som dette. Fomo, vet dere.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg