EN DRINK TIL

ANNONSE – Affiliatelinker

LUE – Hollies HER / JAKKE – NLY HER (på -20%!) / TIGHTS – AIMN HER

Hei, god søndag og hallo november! Først og fremst; tusen takk for alle fine meldinger dere har sendt meg den siste tiden. Det er mange som kjenner seg igjen, og det er nesten skremmende å tenke på hvor omfattende denne pandemien er både for syken og for psyken. Det er nok like mange, om ikke enda fler som sitter igjen med varige men selvom de ikke har fått corona. Rart forklart, men du forstår?

Jeg trengte virkelig å komme meg bort fra Oslo litt merket jeg, og dro derfor til Bergen på lørdag! Lørdag var vel i går? Haha! Føler dagene er så lange. I dag har jeg vært på kino før første gang på 100 år. Så den danske filmen “en drink til”, eller hva den het. SYKT bra, anbefales virkelig! Skikkelig lærerik, feelgood, og følsom på samme tid.

Julebrus og chips ♥♥♥ Mine favoritter er Molde sin stolthet “rudolf og nissens julebrus” samt den brune fra Hamar. Hvilken er din fav?

Resten av kvelden skal bli brukt foran peisen med mccern drive in, serier og bare kos. Ute er været helt grusomt, så det er sååå digg å bare pakke seg inn i pleddet hjemme. Håper alle har hatt en fin helg!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg