EN DEL AV MIN HUDPLEIERUTINE

ANNONSE – Affiliatelinker

 

Da jeg så meg selv i dag tidlig lignet jeg på en blanding av et lik og en gammel dame. Men, etter mange år som blogger og sponsede hudprodukter i hytt og pine opp igjennom vet jeg hva som skal til for å freste opp fjeset av blåtorsdag. Dette funker iallfall for meg, som har typisk nordisk hud.

Denne lille saken kan jeg ikke anbefale nok. Har brukt den fast i halvannet år nå, og har delt den flere ganger på instastory. DEN ER SÅ BRA!!! Ligner kanskje litt på en vibrator som skal brukes helt andre steder enn fjeset, men meg om det. Det er jo faktisk en vibrator du bruker når du renser ansiktet. Personlig har jeg prøvd kanskje… tre? forskjellige renser på den. Både skum, gel og kremvarianer. Det spiller altså ingen rolle hvilken du bruker, poenget er bare at i stedet for å gni rensen uti fjeset med fingrene så bruker du denne i stedet. Renser ordentlig opp og får bort all rester av gammel sminke, miljøet og døde hudceller. Jeg har testet både de dyrere variantene (rundt tusenlappen), men syns denne til 299,- er minst like bra. Du finner den her ♥

Etter rens med vibratoren fra Foreo så elsker jeg denne masken fra Peter Thomas. Nå er jeg verken hudpleier eller spesielt god på avanserte ord, men slik jeg har forstått det er dette en rose-stamcellemaske. Uansett, jeg opplever det som at den jevner ut huden min, gir den fukt og at den blir litt mer plumpy om det gir noen mening. Jeg har den i kjøleskapet for ekstra effekt. Diggers! Du finner den her ♥

Sist, men ikke minst! Masken over alle masker. Neida. Men, en veldig god maske! Jeg bruker faktisk denne som nattkrem, da huden jobber best når man sover. Isabella (eller blondinbella) har vært et forbilde for meg i mange år. For en businessdame, jeg er så imponert. Dette er hennes merke, og all creds for det hun har fått til. Var ekstremt spent med å teste ut noen av hennes hudpleieprodukter, og denne er uten tvil favoritten. Du finner den her ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg