EN DÅRLIG DAG, IKKE ET DÅRLIG LIV

Hei dere ♥ Når jeg er ute blant folk har jeg veldig vanskelig for å vise hvordan jeg egentlig har det. Jeg smiler, er positiv og ler uansett. Det verste jeg vet er sympati. Nei, det verste jeg vet er å få spørsmål jeg ikke vil svare på. Noe man ofte får om man ikke er “sitt vanlige” selv en dag. I dag har jeg en dårlig dag. Jeg er sliten, trøtt og umotivert. Noe man av og til blir, og som er helt normalt. Det er veldig sjeldent jeg føler meg slik, men de dagene som er som i dag trenger jeg bare litt tid. Tid til å være alene, og til å være en liten sutreunge for meg selv uten å måtte “prestere” for noen andre. Jeg vet at i kveld kommer jeg til å være så dritt lei av min egen oppførsel, at jeg våkner opp blid som en sol i morgen igjen. Som sagt, jeg trenger bare tid til å være litt sutrete for meg selv. Derfor er jeg hjemme i dag, og kommer sikkert til å tilbringe hele dagen i mitt eget selskap. Jobbe med bloggen, høre på musikk, gå tur med Zara og samle tankene litt.

JAKKE – FILIPPA K HER (nå på salg!) / TRACKSUIT: GENSER HER · BUKSE HER / SUNNIES – QUAY HER

It´s just a bad day, not a bad life. Er det ikke det man sier? 😉 Jeg har utrolig mye å smile for om dagen, derfor er det også viktig for meg å ha en dag som denne. Der jeg reflekterer over verdiene mine, og hva som er viktig i livet mitt og som gjør meg glad. Men også reflekterer over hva som gjør at jeg faktisk har en dårlig dag i dag, og om det er verdt å bruke mer energi på.

Håper alle har en superfin dag, vi snakkes litt senere ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg