EN DANS OM DAGEN ER BRA FOR MAGEN

IMG_6457

WOKE UP LIKE THIS

Not.. Rise and shine fra et trøttetryne uten like! Jeg sover så ufattelig dårlig for tiden, og drømmer om de merkeligste ting. Jeg tenkte egentlig å spare dere for informasjonen, men omtrent hver natt denne uken har jeg drømt om forskjellige menn i en romantisk setting. Ikke nødvendigvis seksuelt, men sånn kjærestesetting. Da jeg våkner kjenner jeg meg stupforelsket i typ ti minutter, før det heldigvis går over. Det er så rart! Mannfolkene kan være alt fra mennesker jeg kjenner fra før, til noen jeg har sett på tv. Gira på kjæreste igjen allerede, frøken Nyland? Haha, neida. Jeg har også helt syke mareritt og våkner opp i panikk. Siden jeg bor alene er det ikke sånn kjempekult å våkne midt på natten i et helt mørkt rom, så jeg vurdere faktisk å sove med lysene på fremover til marerittene slutter. Hva kan dette komme av?

IMG_6468

IMG_6425   IMG_6471

Overdel HER Bukse HER

Foruten at jeg drømmer om kjærlighet og har mareritt om hverandre har jeg en ganske fin start på dagen. Jeg har sminket meg til høy musikk (favorittsangen om tiden er Linden Jay – Be Like You) og er klar for en ny dag med mye jobb. Jeg danser forresten mye for tiden, sånn overalt i leiligheten. Mens jeg står på badet, lager mat eller bare går rundt. Jeg har jo litt innsyn i leiligheten, så naboene mine hadde nok fått seg en god latter om de hadde sett meg. Jeg bryr meg egentlig ikke. Man må da få danse om man føler for det! Dansing er en form for å få ut følelser fortalte en psykolog meg en gang. Det er nok også derfor jeg føler meg bedre etter en liten dans på morgenen, hehe. Men, nok skravling fra meg. Nå skal jeg komme meg avgårde til kontoret der jeg mest sannsynlig blir sittende til i kveld en gang. Vi snakkes senere godtfolk.
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg