EN DAG PÅ BI

Flere etterlyser mer hverdagsinnlegg, så da tok jeg like så greit med meg kamera på skolen i går!  Tok vel og merke ikke bilder fra selve forelesningen i statistikk, for det får da være grenser på hvor hverdagslig det skal være.. Haha! Vi hadde stand med BIS Marketing, der vi hadde en quiz, masse godis til andre studenter pluss syke premier. Jeg måtte dra hjem tidligere i går så er usikker på hvem som faktisk vant iPaden og goodiebagen, men gratulerer! Vi hadde den mest random quizen der de med mest rett vant, og med spørsmål som “hvor mange kalorier forbrenner du ved å slå hodet i veggen i én time”, og “nevn alle syv dvergene i snehvit”. Jeg hadde ikke klart den quizen, for å si det sånn.. Hah!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

For en fargerik og flott stand, eller hva? 😉 Jeg fikk forresten oppdrag om å pynte kaken, noe som kanskje ikke var så lurt i og med at jeg såvidt sto i kunst og håndverk på ungdomsskolen. Skulle skrive Bis Marketing med nonstop, men det fikk jeg merkelig nok ikke plass til. Hahaha! I dag våknet jeg forresten opp og har påååskeferie, reiser hjem til Molde i morgen kveld og gleder meg sånn 😀

3 kommentarer
    1. Hei! Jeg skal selv begynne på BI til høsten og lurte på dette med studieavgiften. Er det sånn at vi må betale hele studieavgiften for første året før skoleåret starter? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg