EN DAG FYLT AV FØLELSER

REKLAME – Affiliatelinker

JAKKEHER / SUNNIES – KOMONO / SKINNBUKSEHER / SKOHER

Hello babes! I dag har vært en dag fylt av highs and lows. Jeg startet dagen med pilates på sats, der jeg følte meg svak og ubrukelig. Så kom jeg hjem for å rydde leiligheten, der jeg plutselig ble powerwoman. Så var det litt ærender før pod-innspilling og tårer. Episoden kommer førstkommende onsdag, men siden jeg er bortreist da måtte vi spille den inn i dag. Jeg gleder meg til dere får høre.

Nå er jeg endelig helt mutters alene, og koser meg med et glass prosecco før jeg skal ta kveld. Ville bare si hei, god helg, gratulerer med kvinnedagen og god natt. Jeg er helt kjørt!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg