EN BLOGGERS VERSTE MARERITT

ANNONSE – Affiliatelinker

KÅPE – FILIPPA K HER / BUKSE – NLY HERSKO – FORNARINA HER

En bloggers verste mareritt varer fra november til slutten av februar. På denne tiden av året kommer det et blått lys over himmelen fra cirka klokken to-tre, og gjør det umulig å ta bilder som er brukbare for noe som helst. Blåtimen, kalles det – og er kjent i bloggmiljøet. En bitteliten overdrivelse der, men blant mine nærmeste bloggkolleger er det tidspunktet på dagen noe vi unngår for hva som helst. Sånne problemer har altså jeg på jobb.

Over til noe helt annet, som er den beste nyheten en blogger (altså meg) kan få! Rett over det nye lokalet til REGN ligger det en Bunnpris. Da jeg var der i dag tidlig for å kjøpe et survival-kit for dagen bestående av snus og energidrikk, tittet jeg helt tilfeldig ned i frysedisken. Synet av hva som lå der fikk meg til å ringe typen i ekstase. Jeg vet ikke om jeg har skrevet om dette tidligere, men jeg elsker pizza Hawaii fra resturante. Det er den beste frossenpizzaen på planeten om du spør meg. Jeg har til og med et arr på hånden som kom av at jeg brente meg på risten fordi jeg beundret en ferdig pizza Hawaii etter byen en natt for et par år siden. Dessverre er jeg tydeligvis dens eneste fan, for de aller fleste butikker har trekt denne delikatessen fra varesortimentet sitt… Jeg har kun funnet den på én Deli de Luca i Oslo, men ellers ingen steder. MEN, nå kan jeg spise pizza Hawaii hver dag etter jeg er ferdig på REGN. Åh, for en uke. Både ny butikk + favorittpizzaen. Det er søren meg ikke verst til å være onsdag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg