EN BLOGGERS DRØM, MANDAGSMØTE OG NY MOTIVASJON

Reklame – én affiliatelink

GENSER SAMSØE SAMSØE HER (nå på -30%)

GOD MORGEN BABES!! Litt vel gira så tidlig? Jeg har nettopp slukt en redbull på høykant, en helt vanlig morgen for meg med andre ord. Hvor sunt det er kan diskuteres, men så er jeg jo ingen fitnessblogger heller.

Meg og Glenn skal starte med å ha morgenmøte hver mandag. Enkelt og greit for å planlegge uken, hjelpe hverandre og ikke minst for viktig kvalitetstid. Jeg er absolutt lykkeligst når jeg jobber godt og ser fremgang i det jeg driver med. Ja, det er deilig å “fjase” rundt å knipse noen bilder her og der – men det blir veldig overfladisk og lite innholdsrikt i lengden. Det er forskjell på folk, og personlig liker jeg best å våkne tidlig og ha en struktur på hverdagen min store deler av uken. Dessuten er jeg ekstremt heldig som har flere av mine aller nærmeste venner i samme yrke – da blir jo hverdagen en fest. Jeg vet jeg har sagt det tidligere, men jeg må bare poengtere det igjen; jeg er ekstremt privilegert og takknemlig for livet mitt. Tar det virkelig ikke for gitt!

Her ser dere også en liten sniktitt på kjøkkenet i den nye leiligheten. Så stort, luftig og fresht. Elsker kombinasjonen av benkeplatene i marmor, samt den mørke innredningen. En bloggers drøm 😉

Sist vil jeg bare si at det er utrolig deilig å føle seg så motivert som jeg gjør nå. Som alle har merket har bloggingen min vært helt på bærtur det siste halvåret, noe som nesten har gitt meg magesår på nytt grunnet dårlig samvittighet. Både ovenfor dere, men mest fordi jeg vet jeg kan så ekstremt mye bedre. Så her kommer det til å bli stor aktivitet fremover, og jeg håper dere fortsatt vil følge med ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg