EN BERG OG DALBANE

ANNONSE – Affiliatelinker til Nelly

SKJORTEHER / BUKSEHER

-35% på ALT fra NLY by Nelly med koden “JULIA35” her ♥

Hei fine dere! I dag føler jeg meg egentlig ganske tom for ord, men ville likevel inn her å skrive noen ord. Jeg syns hverdagen er så ufattelig merkelig om dagen. En dag er topp, en dag er kjip. I dag er en litt sånn småkjip dag. Nå som man er mye alene så har man “dessverre” alt for mye tid til å tenke, reflektere og jeg tror ikke det er sunt i lengden? Når ting er mer hektisk så går jo livet mer på autopilot og småting plager en ikke like mye. Mens nå har jeg sååå mye tid til å bare….tenke. Bekymre meg over ting som overhode ikke har noe å si for livet mitt. Er det ikke merkelig? Vi mennesker er sosiale vesner, og jeg må si at jeg gleder meg så ekstremt mye til å få tilbake livet igjen.

Planen for kvelden er bare å jobbe ferdig og slappe av. Det er jo nærmest det eneste man kan ta seg til om dagen. Man kommer kanskje til å savne denne rolige tiden når verden er oppe å gå igjen. Tror ikke du?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg