EN ANNERLEDES VALENTINES

ANNONSE – Affiliatelinker

BLUSE – NAKD HER /  SKINNBUKSEHER

Kjærlighetens dag. De to siste årene har jeg vært singel, og feiret sammen med venner. De som kjenner meg vet at jeg alltid har en unnskyldning for middag og vin, og valentines skal selvfølgelig feires om man har en partner eller ikke. I år skal jeg ikke feire med min kjære. Jeg er i Oslo for å spille inn vår første podcast, og han er i Bergen med barna. Skulle selvfølgelig ønske at jeg hadde en romantisk date planlagt i kveld, men den gang ei. Men! Jeg har mye kjærlighet å gi, så vennene mine slipper ikke unna i dag. Her blir det middag og vin for alle penga, noe jeg virkelig ser fram til ♥

Håper alle sammen har en fantastisk dag, singel eller i et forhold. Dette er dagen man skal vise de rundt seg at man setter pris på de – så gi noen en ekstra oppmerksomhet. Det betyr mer enn man tror!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg