EN ANNERLEDES TRENINGSØKT

unnamed4

 

 

 

I dag hadde jeg en litt annerledes økt på Sats Elixia med PT-en min Janne. Har vært på skolen i hele dag så jeg trengte virkelig å løsne opp litt. Selvom jeg skal bli sterkere vil jeg også bli mykere! Janne tok utfordringen på strak arm, og sa vi kunne bruke tid til å tøye skikkelig (etter noen tunge øvelser såklart..). Jeg som har gått på rytmisk gymnastikk i syv år har jo vært rimelig myk i mine yngre dager. Dessverre har jeg ikke vedlikeholdt det, og er nå stiv som en stokk. Krise! Her i gården er det altså ikke bare sommerkroppen som gjelder lengre, men turnkroppen. En smidig kropp som kommer ned i spagaten på kommando.

Fikk mye tips til øvelser av Janne i dag, så kan jeg jo endel fra før. Perfekt kombo! Nå skal jeg sette meg som mål å tøye minst tre dager i uken. Det trenger jo ikke å være så tidkrevende, man kan jo sitte i stua mens man ser på en serie for eksempel. Noen som vil være med? Vi kan jo ha en liten challenge 😀 Hvor gøy hadde ikke det vært? Legg igjen en kommentar så kan jeg sette i gang noe gøy om interessen er der!

P5212238-2P5212229-2I kveld har jeg blitt invitert på middag hos Ingvild, og jeg gleder meg til en skikkelig jentekveld. Det trengs!

 

11 kommentarer
    1. Blir gjerne med på en tøyechalleng! Så gøy! 😀 drev selv med RG en liten stund, og savner å være så mjuk og smidig i kroppen!

    2. Jeg er KLAR på en challenge! Jeg dyrker selv meget yoga og ønsker at blive mere “myk” (det hedder “smidig” på dansk, hihi), så jeg kan blive endnu bedre 🙂 Jeg har også længe haft et ønske om at kunne gå i spagat.

    3. Pussig å lese dette! Var myk i mine gamle dager selv, og tidligere i dag tenkte jeg på å ville klare spagaten igjen og tøyde i noen minutter… rart å lese samme greia her på samme dag! Vil du dele litt tips? Er gjerne med på challenge!

    4. Trenger virkelig å løsne opp stivheten. Etter å ha begynt med mer hard styrketrening blir jeg bare stivere og stivere. Kjekt med challenge 🙂

    5. Ååå, herregud! Dette måå jeg bli med på, du er ikke den eneste med det målet. Gikk på cheerleading før, var endel mykere da enn det jeg er nå kan man trygt si, hadde vært supermorro og blitt like myk som da!! Kjempegøy om du setter i gang noe gøy:-D

    6. Åå, dette måå jeg bli med på!! Du er ikke den eneste med det målet. Har et mål om å bli like myk som jeg var da jeg gikk på cheerleading, noe jeg ikke er nå da kan man trygt si. Hadde vært supermorro om du satte i gang noe gøy:-D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg