EN ANNERLEDES SØNDAG

HOODIEHER / JAKKE – HM / BUKSEHER / SKOHER / BAGHER

På søndager er jeg ganske bestemt på at det er en fridag. Alt er lov, om det så er å sove hele dagen, skru av telefonen, eller spise fem poser potetgull på rappen. Søndager er definitivt en av mine favorittdager i løpet av uka!

Men, i dag føles det mer som mandag. Jeg sto opp klokken seks for å gjøre meg klar til dagens innkjøp. Frem til onsdagskveld har vi fulle dager med møter, for å handle inn klær til høsten 2018. Det er så gøy! I kveld skal jeg på Vixen også, og løper rett til prisutdelingen etter dagens siste innkjøp. Jeg kommer nok til å være den mest ufreshe bloggeren av de alle, som ikke rekker å verken skifte klær eller ta meg en dusj etter en lang dag med innkjøp. Men men, det får bare gå. Er veldig spent på kveldens kåringer. Det blir nok ingen pris på meg, men det betyr ikke at jeg ikke heier på de flinke bloggerne som er i finalen. Dette blir spennende!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg