EN ANNEN TYPE KOS

ANNONSE – Affiliatelinker

MORGENKÅPEHER / BHHER

God morgen, eller ettermiddag 8) Denne morgenen har jeg satt rekord i tid jeg har brukt på å fikse meg. Jeg gikk i dusjen klokken åtte, og når håret var fønet, kroppen smurt inn i bodylotion, sminken klistret på og jeg endelig var klar for å kle på meg var klokken halv tolv?!?!? Skjønner ingenting.

Nå har jeg endelig kommet meg ut av denne litt for deilige morgenkåpen, og skal ta bussen bort til Andrea. Vi skal jobbe sammen, og selvfølgelig kose oss som vi er veldig god på 😉 Det ble kanskje litt feil med et blunkefjes bak, ikke sånn type kos altså. Dere skjønner! Snakkes senere ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg