EN AFFÆRE

ANNONSE – Affiliatelinker

Hei og god kveld! Kan ikke huske sist jeg blogget så sent, men den siste tiden har døgnrytmen min vært helt på bærtur. Får ikke sove før tre-fire tiden, noe som er ekstremt uvant og utrolig irriterende for et a-menneske som meg. Uansett! Jeg kom nettopp hjem fra Saga kino. Så “en affære” sammen med tre venninner.

MOVIE NIGHT WITH THE GIRLS

Filmen var kanskje en favoritt, men uansett hyggelig å møte venna for litt kosetid! Føler vi var mye flinkere å henge tidligere. Nå har man plutselig blitt så voksen med andre prioriteringer, selvom det er sykt trist å måtte innrømme det. Er uansett ekstremt glad og takknemlig for at jeg har så mange fine og gode venner, det tar jeg ikke for gitt!

KÅPEHER / BUKSEHER / SNEAKERSHER

(Om du ikke får åpnet linken, hold inne og velg “åpne i ny fane”)

HVOR fin er ikke denne kåpen btw?! Den kom i min siste bestilling fra nelly, og kostet bare 799,-!! Et skikkelig kupp 😀

Nå skal jeg se ferdig en episode med Criminal Minds før jeg skal prøøøve å sove. Snakkes mer i morgen! Kom forresten gjerne med ønskeinnlegg om du har noen ♥

2 kommentarer
    1. Hadde sårt trengt et innlegg om hvordan man kommer seg over kjærlighetssorg etter å ha blitt dumpa..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg