EMOSJONELL ROADTRIP

IMG_9893-2IMG_9897 kopi-2Noe av det gøyeste jeg vet med å komme hjem er å sette meg i bilen til mamma, og kjøre avgårde. Det hele er egentlig bare en stor, emosjonell roadtrip. Dette er byen jeg har vokst opp i, og det er mange steder jeg har sterke minner til. Heldigvis er det som regel positivt, da jeg kjører forbi barneskolen jeg gikk på, og var en liten drittunge som var frekk med lærerne. På ungdomsskolen da vi smugrøykte på baksiden, og “rømte” til butikken i friminuttene. På videregående der jeg skapte noen av mine sterkeste vennskap, fylte 18 år og ditchet alltid første time på torsdagsmorgen etter festene på onsdager. Til og med lokalbutikken Coop Prix vekker minner. Jeg har enda ikke møtt noen av vennene mine i dag, noe som uten tvil er det største høydepunktet med å komme hjem. I kveld skal vi på julebord, og jeg gleder meg til en skikkelig mandagsfest med god middag, vin i glasset og å oppdatere hverandre på hva som har skjedd i livet siden sist. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg