ELDRE KJÆRESTE, INNTEKT OG BOTOX – SVAR PÅ UKENS SPØRSMÅL

ANNONSE – Affiliatelinker

HVORDAN ER DET Å VÆRE I ET FORHOLD MED SÅ STOR ALDERSFORSKJELL? 

Det hadde vært en løgn om jeg sa at det var som å være i et forhold med en på samme alder. Det første halvåret var det jo veldig mye tilpasning. Han er jo 19 år eldre enn meg, har hus, flere utleiehus, eget arkitektfirma og i tillegg to barn – så det er klart at det er mye mer ansvar i hans liv enn i mitt. I starten føltes det mest naturlig for meg å tilpasse meg mer livet i Bergen siden jeg er såpass fleksibel. Men etterhvert merket jeg at jeg mistet meg selv mer og mer. Fant ingen motivasjon og syns det ble alt for “mye”. Spesielt siden jeg har et bra liv i Oslo fra før med nesten alt av nettverket mitt som bor her. Derfor bestemte vi oss for at for nå så er det best om jeg bor i Oslo, så pendler vi mellom Oslo og Bergen begge to. Hvem vet hva fremtiden bringer! Akkurat nå har vi det veldig, veldig fint ♥ Aldersforskjellen mellom personlighetene våre har jeg derimot aldri merket, og vi klikket fra første sekund. Jeg tror virkelig at alder bare er et tall!

HVOR MYE TJENER DU I MÅNEDEN?

Det varierer veldig! Likevel syns jeg økonomi er en privatsak, selvom jeg skjønner man er nysgjerrig på hva andre tjener. Er nysgjerrig på det selv, faktisk. Haha!

HAR DU SLUTTET MED BOTOX OG RESTYLANE?

Wow, her kan man fort tråkke i et minefelt! Men, det får bare være. Har jo vært åpen om alt tidligere! Akkurat nå har jeg ingenting i leppene mine, men tar botox i pannen en gang i blant. En gang i året typ, eller sjeldnere enn det også. Ellers føler jeg at det viktigste er en god hudpleierutine, og jeg har faktisk aldri vært så fornøyd med huden min som jeg er nå etter at jeg virkelig ble obs på det:-) Så tenk på det før du begynner med dyre vaner som botox og fillers!

LOUNGE SETHER

HAR DU BEGYNT PÅ P-PILLER IGJEN ETTER ABORTEN?

Ja, det har jeg! Gikk jo på p-piller da det oppsto også. Mange vil nok si det er lurt å sette inn spiral, men jeg kommer nok ikke til å gjøre det. Har fått for meg at det er forferdelig vondt og at det “kjennes” under sex (beklager to much info). Så nei, det blir nok pillen for meg enn så lenge. Vurderer å sette inn stav i hånden, noen som har erfaring?

LAGER DU SÅ MYE MAT SOM DU FRAMSTILLER PÅ INSTASTORY?

Haha, denne måtte jeg le av! JA, jeg lager ekstremt mye mat. Å kokkelere er jo egentlig min eneste hobby her i livet, så jeg bruker mange timer i uken på å både handle (elsker matbutikker ♥♥♥). Legger faktisk ikke ut halvparten av det jeg lager engang, men som sagt så er jeg straks tilbake på YouTube så der kommer det mange oppskrifter i tiden som kommer 😀

HVOR GÅR DIN NESTE REISE?

Åh, jeg aner ikke! Det kommer jo helt an på hvordan situasjonen utvikler seg i tiden som kommer. Så langt er planen å reise til Spania i midten av august, sett at grensene er åpne selvfølgelig. Blir spennende å se, jeg krysser iallfall fingrene 😀

LOUNGE SETHER

10 kommentarer
    1. IKKE sett inn p-stav. Blødninger konstant, og i flere uker i strekk, humørsvingninger fra en annen verden ++. Jeg har hørt om maaaange tilfeller av dette. Jeg ville anbefalt p-ring, aldri vært så fornøyd med prevensjonstype som den 🙌🏽

    2. Selve spiralen ligger inni livmoren og kjennes derfor ikke under samleiet. Det er dog sånn at spiraltråden kommer ut i gjennom livmorhalsen. Hvis tråden avklippes for langt ute kan partneren din oppleve å støte borti. Jeg ville dog ikke bekymret meg for dette da leger som er vant til å legge spiraler vet akkurat hvor mye snor som skal være tilbake for å en dag kunne ha mulighet til å fjerne den. Anbefaler en legekonsultasjon for gjennomgang av de ulike alternativene. Det finnes utrolig mye forskjellig og det beste er å finne noe som passer nettopp DEG! 😄 lykke til! Hilsen nesten ferdigutdannet lege

    3. P-stav er helt supert, spør du meg. Har gått på p-piller og har også hatt spiral men det aller beste var staven. Blir og sette inn stav når jeg begynner på prevensjon igjen.

    4. P-stav er helt genialt! Kjapt, enkelt, greit og supertrygt. At man blør hele tiden/veldig uregelmessig (som nevnt over) kan skje, men ved å gå på minipille fra samme merke (som har samme virkestoff) noen måneder først vil du finne ut om det gjelder deg. Jeg blødde minimalt på de tre årene og venninner av meg blødde ikke i det hele tatt. Anbefaler å sjekke med legen din 🙂

    5. Jeg har veldig dårlig erfaring med p-stav. Jeg hadde enorme humørsvingninger og ble utrolig deprimert, så jeg kjørte til legevakten og vurdere å gå inn og prøve å bli innlagt på psyk, men turte ikke. alt ble bedre da den ble fjernet.

    6. P-stav vil jeg absolutt anbefale! Følte jeg fikk mindre humørsvingninger og mindre blødninger 👏👏

    7. Vil ikke anbefale p-stav. Blødninger konstant i ca 9 måneder, humørsvingninger og vektoppgang! Gikk vel opp en 10-15 kg på de 9 månedene.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg