EKTE VENNER

JUMPSUIT HER

I dag har jeg bare gått rundt å smilt. Jeg har vært takknemlig og virkelig reflektert over hvor heldig jeg er som har mennesker jeg oppriktig bryr meg om i livet. Kjærlighet kommer i mange former, og jeg har nok aldri innsett hvor sterkt et ordentlig vennskap er. Misforstå meg rett, men siden jeg alltid har hatt kjæreste typ så er det lett å tenke at det er den eneste og beste kjærligheten som finnes. Akkurat nå nyter jeg virkelig livet mitt, og jeg innser nå mer enn noen gang før hvor godt det er å bruke all fritiden min på vennene mine. I dag har både Ingeborg (hun som er daglig leder i butikken) og Martine bursdag som vi skal feire i kveld. Gratulerer med dagen til dere begge! De er begge noen jeg virkelig setter enormt stor pris på at er i livet mitt. Ekte venn jeg stoler på.

Nok emosjonell prat fra meg, ha en strålende lørdagskveld ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg