EKTE LATTER

JAKKE – SAMSØE HER / GENSER – PUMA HER / SKO – NIKE HER

Hjelp, da var klokka tre allerede. Hva har jeg gjort så langt i dag? Egentlig bare spist junkfood. Fikk en dritgod idé i dag tidlig å spise burger king til frokost med et par venninner mens vi så gårsdagens episode av paradise hotel. En annerledes start på dagen enn jeg er vant til, og jeg likte det 😉

I går var jeg ute på en liten snurr. Kvelden startet med vin i godt selskap før vi tok turen videre på stand up. Arielle var helt rå, holdt på å le meg ihjel. På ekte! Ikke sånn sympati-le fordi vi er venner, men jeg lo til jeg fikk vondt i magen. Gleder meg allerede til neste gang!

Nå skal jeg jobbe et par timer før jeg skal til en venninne å baaaare slappe av. Deilig kveld. Later som om det er fredag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg