EKSOSRYPE

IMG_8715-2

IMG_8705-2IMG_8719-2

En kjapp update fra hotellrommet! Etter et par timer med foredrag bar det videre til Dagalia for å kjøre go cart. Jeg har aldri gjort det før, og med tanke på hvor forferdelig jeg er bak bilrattet hadde jeg ikke høye forventninger til egen prestasjon. Det gikk sånn OK+ vil jeg si, iallefall til en nybegynner til å være. Uansett var det veldig gøy, og ga mersmak! Nå er kjøredressen byttet ut med partykjole, og i kveld blir det en bedre middag før jeg har store planer om å slå ut håret.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg