EKSAMEN NESTE!

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAJakkeHER / GenserHER / JeansHER / SkoHER / Veske – Michael Kors

Da var dagen her, klar for første eksamen! I dag har jeg forbrukeratferd, det faget jeg føler jeg mestrer best av de fire jeg har i eksamen i dette semesteret. Er helt ør i hodet av alle de forskjellige modellene, teoriene og pensum generelt. Håper bare jeg ikke får helt hjerneblokk når oppgaven kommer. Jeg bruker aldri å være nervøs før en eksamen, men i dag har jeg skikkelig sommerfugler i magen. Dette er et fag jeg kan, og vet jeg kan hevde meg i. Derfor er jeg ekstra redd for at jeg går på en skikkelig smell, siden jeg har så høye forventninger til meg selv. Ønsk meg lykke til!

Hvordan har du det før en eksamen? Please si du er like nervevrak som meg, haha 😀

11 kommentarer
    1. Håper det gikk bra for deg! Tenk at det snart er sommerferie, så det er bare å stå på nå ! 😀
      Veldig fin bukse du har på bildet, hvilken størrelse er det du har i den? Ser de bare har W24 igjen.. er det mye strech i den? 🙂

    2. Hadde dette faget selv, synes det var spennende men vanskelig teori, hvilke temaer fikk du på eksamen? 🙂 Du ser fantastisk ut for tiden, stå på, snart sommerferie!

    3. Vet ikke om jeg fikk sendt kommentaren.. men jeg hadde forbrukeratferd tidligere og synes det var veldig spennede og krevende. Hvilke tema fikk du på eksamen? 🙂 du er så flott du! Lykke til på de resterende prøvene!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg